- Imatge de l’estand de l’AMTU a la fira Municipalia 2023
Dimarts, 30 de setembre de 2025
Del 21 al 23 d’octubre, l’AMTU participarà a la fira Municipalia, que tindrà lloc al recinte firal de Lleida. La cita és el punt de trobada més important per al món local i un espai clau per compartir coneixement i solucions en l’àmbit de la mobilitat i els serveis municipals.
Al llarg de tota la fira, l’estand de l’AMTU comptarà amb la presència permanent de persones de l’entitat per atendre i acompanyar representants municipals, tècnics i professionals interessats a conèixer el seu catàleg de serveis. A més, també hi haurà un espai per dur a terme diverses activitats amb formats dinàmics i participatius, com presentacions dels principals productes de l’AMTU o les últimes novetats. L’agenda detallada d’activitats es presentarà d’aquí a uns dies.
L’AMTU vol continuar donant-se a conèixer com a altaveu del món local en matèria de mobilitat i transport públic, recollint les necessitats dels municipis i traslladant-les als espais de debat i presa de decisions davant les administracions supralocals. Una tasca clau per defensar els interessos dels ajuntaments i avançar cap a un model de mobilitat més segur i sostenible.
Tornar
